بهبود سلامتی اعضای بدن و تغییر در اعضای بدن با تکنیک بیوکنزی و سابلیمینال و خود هیپنوتیزم

افزایش طبیعی قد(تضمینی)


افزایش طبیعی قد(تضمینی)

icon-tick افزایش اعتماد به نفس بعد از افزایش قد

icon-tick جذب شدن به سمت فرصت های شغلی بهتر

icon-tick رشد استخوان سازی

icon-tick افزایش تولید HGH

icon-tick هماهنگ کردن ناخودگاه شما با هدف افزایش قد

 

آلبوم پنهان افزایش قد

آیا میدانید طبیعی ترین روش برای افزایش قد استفاده از قدرت ذهن است ؟

با فرکانس ها و تکنولوژی امواج مغزی به راحتی قد خود را به طور طبیعی افزایش دهید .این البوم همزمان در حالی که استراحت میکنید قد شما را قد شما را بلندتر میکند .

مطالعات نشان داده است که افراد قد بلند بسیار موفق تر از افراد قد کوتاه هستند .اگر شما قدتان استاندارد نیست این البوم میتواند گزینه مناسبی برای حل طبیعی این مشکل باشد .

برای اینکه از این آلبوم استفاده کنید این بسیار مهم است که بدانید خوداگاه ناخوداگاه چه هستند و چگونه کار میکنند که در این سایت مقالات زیادی در این خصوص موجود است.

ذهن خوداگاه مسئول تمامی تفکرات منطقی است بنابراین تغییرات با استفاده از این قسمت مغز بسیار دشوار خواهد بود زیرا بالافاصله قضاوت میکند و در برابر تغییرات مقاومت میکند اما ذهن ناخوداگاه بسیار متفاوت تر از خوداگاه عمل میکند

ناخوداگاه محل نگهداری تمام باورها و رفتارهای ما است و توانایی تفکر منظقی را ندارد و هر انچه که به سمت آن فرستاده شود را ذخیره میکند.

پیام های پنهان بدون اینکه خوداگاه شما متوجه شود تاکیدات را به ناخوداگاه میرساند در حال حاظر دو راه برای ارسال پیام های پنهان وجود دارد یکی با استفاده از فلش زدن روی صفحه نمایش به طوری که شما قادر به دیدن ان نیستید و دومین راه استفاده از فرکانس بالاتر یا پایینتر که گوش انسان قادر به شنیدن نیست .

نکته بسیار مهم در استفاده از این البوم سعی نکنید به زور البوم را گوش کنید هر زمان که احساس راحتی و ارامش دارید استفاده کنید و اجازه دهید بدن شما بدون زحمت و طبیعی کار خود را بکند بنابراین با گذشت زمان قد شما بلندتر خواهد شد.

پیام های پنهان چطور به شما کمک میکند قد شما افزایش یابد ؟

خوب وقتی که به البوم پنهان افزایش قد گوش میکنید چه اتفاقی رخ میدهد ؟ ذهن ناخوداگاه شما امواج مربوط به افزایش قد را دریافت کرده و با تکرار این روند افزایش قد در ناخوداگاه شما ریشه میکند .زمانی که از این البوم استفاده میکنید هر روز خود را بررسی کنید و ببینید که چقدر افزایش قد داشته اید. توجه داشته باشید که البوم برای برنامه ریزی ناخوداگاه در بلند مدت کار میکند انتظار افزایش قد یک شبه نداشته باشید و سعی کنید البوم را مدام و به صورت تکراری گوش کنید تا اثرات آن اشکار شود.

فرکانس و ارتعاشات ریکورد شده در این آلبوم به طور طبیعی غده هیپوفیز را تحریک به تولید انواع هورمون های رشد از جمله (هرمون رشد انسانی HGH ) میکند . نقش هورمون های رشد افزایش قد و کمک به استخوان سازی و عضلات است .

این آلبوم شامل فرکانس های کوانتومی و تکنیک های خاص که همگی برای افزایش قد طراحی شده اند.و گوش دادن در حالت ارام و فکر نکردن به موضوعات مختلف برای دریافت نتیجه بسیار مهم است .پیشنهاد میشود قبل از استفاده از البوم ذهن خود را از تمام موضوعات استرس زا و نگرانی ها خالی کنید و یک محل ارام را برای استفاده انتخاب کنید.این آلبوم را یک بار صبح و یک بار شب قبل از خواب گوش کنید .

برای دریافت سریعتر نتیجه قبل از استفاده به اندازه کافی اب بنوشید تا اثرات فرکانس به حداکثر خود برسند

 

 

نوع تکنیک استفاده شده در محصول:

 

 

 

بیوکینزی

 

 

 

پری فرکانس Beta wave – (12.5 – 30 Hz)

 

 

 

فرکانس ثانویه (BINAURAL BEATS)

 

 

 

مانیه تیزم – هیپنوتیزم

 

 

 

سابلیمینال مسیج (کلمات تاکیدی پنهان)

 

 

 

ریتم ایزوهرنیک

 

 

 

خاصیت همزمانی

 

 

 

تعداد دفعات استفاده در روز: محدویت ندارد ولی سعی کنید متعادل استفاده کنید

 

 

 

فرمت : تصویری mp4

 

 

 

نوع کلمات تاکیدی:پیام های پنهان 100 لایه کلمات تاکیدی در هر گوش

 

 

 

نوع زبان کلمات تاکیدی:انگلیسی و فارسی

 

 

 

میزان تکرار هر جمله تاکیدی در دقیقه: 20000 بار تکرار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوکنزی چیست؟

 

 

 

بیوکنزی در واقع از طریق قدرت ارتعاش و باور می تواند در ساختار دی ان ای و یا اطلاعات ژنتیکی فرد موثر واقع شود و بر اساس میزان باور پذیری فرد منجر به تغییرات فیزیکی خاص و یا بهبود بیماری ها گردد

 

 

 

ساختار دی ان ای هر فرد حاوی اطلاعات ژنتیکی هست که در شکل گیری و فرم بدن فیزیکی ، مشخصات ظاهری ، خلق و خو و بیماری هایی که تجربه می کنیم و حتی در شکل گیری زمان مرگ و خارج شدن از آگاهی جسمانی بسیار موثر می باشد

 

 

 

اطلاعات موجود در دی ان ای سلول هر موجود زنده عمیق ترین بخش اطلاعاتی در سطح جسمانی موجودات هستند که پاره ای از این اطلاعات گویای ویژگی های ذکر شده است.

 

 

 

بیوکنزی های سالم و بهینه با تغییر بر ساختار و آرایش عمیق ترین اطلاعات در سطح سلولی می توانند موجب تغییراتی شگرف گردند.

 

 

 

البته ناگفته نماند که تمامی مسیرهای دسترسی به دیتا بیس ضمیر ناخودآگاه می تواند موجب ایجاد تغییرات در هر سطحی گردد.

 

 

تاثیر افکار و ذهنیت ها در نتایج

دانشمندان با اندازه گیری فرکانس افکار انسان پی بردند که هر فکری دارای فرکانس و ارتعاش ویژه می باشد که این ارتعاشات و نوع خاص فرکانس مربوط به هر فکر دقیقا بر ارتعاش و فرکانش مشابه تاثیر می گذارد

بنابراین برای ایجاد تغییرات در روش بیوکنزی لازم است ارتعاشاتی کاملا مطابق با افکاری که منجر به تغییر در زمینه های دلخواه می شود ارسال گردد

یعنی امواج بیوکنزی نیز مانند سابلیمینال که در آن از پیام های پنهان با فرکانس خاص استفاده می شود باید دقیقا فرکانسی مشابه با با باوری هماهنگ جهت تغییرات درآن زمینه خاص ارائه شود تا بتواند موثر واقع گردد.

تکنیک بیوکنزی هم نهایتا بر مبنای قدرت ارتعاش های درونی خودتان استوار است .

بیوکنزی پدیده ای عجیب و غریب و ناملموس نیست.

شاید استفاده از واژه “بیوکنزی” در جهت ایجاد تغییرات خاص منجر شده تا افراد تصور کنند این روش چیزی سوای سایر روش ها در حوزه علوم ذهنی ست.

 

عوامل موثر بر کارایی و اثر بخشی بیوکنزی

از جمله عواملی که میتواند بر کارایی و اثر بخشی بیوکنزی اثر بگذارد عبارت است از:

  • مداومت دراستفاده از فایل های بیوکنزی طبق دستور فایل مربوطه
  • و میزان باور شما نسبت به اثر بخش بودن این روش ها

 

نکته بسیار حائز اهمیت این است که در روش بیوکنزی قدرت تجسم و تخیل می تواند به شدت بر میزان اثر بخشی این تکنیک بیافزاید. به همین دلیل همکاران ما در مجموعه سابلیمیران بر این موضیوع تاکید ویژه ای دارند.

همچنین برخورداری از آرامش کافی و آرام کردن سر و صدای ذهن با استفاده از روش های تنفسی عمیق در هنگام استفاده از فایل ها و امواج بیوکنزی و یا فایل های سابلیمینال بسیار موثر است.

 


مبلغ واقعی 167,412 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 142,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 635

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد زیبایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما